Speciaal voor onze exposanten trapten we op 14 november 2024 de NOT af met een online kick-off, live vanuit de Jaarbeurs Studio. Accountmanager Christel van Wijk, Beursmanager Audrey Wilschut en Brandmarketeer Sander Boonzaaijer deelden praktische tips, inspiratie en slimme strategieën. Samen maken we er van 21 t/m 25 januari 2025 een on(der)wijs feest van!
Fijn dat je als exposant/deelnemer van 21 t/m 25 januari 2025 aanwezig bent op de NOT. Via jouw contactpersoon c.q. sales & accountmanager bij Jaarbeurs ontvang je een email met daarin unieke inloggegevens voor MyJaarbeurs.
Wat is MyJaarbeurs?
MyJaarbeurs zorgt ervoor dat je jouw beursdeelname snel en efficiënt kunt voorbereiden. Je vindt alle nodige informatie op één plek en er staat een Exhibitor Checklist voor je klaar. Nog even op een rijtje wat je binnen MyJaarbeurs kunt vinden:
Heb je vragen over jouw inloggegevens en/of MyJaarbeurs? De medewerkers van Customer Service helpen je graag verder!
Customer Service
Tel.:+31 (0)30 295 29 99
of service@jaarbeurs.nl
Je hebt als exposant een unieke uitnodigingslink om jouw deelname te promoten en relaties uit te nodigen. Deze is te vinden in het ROI dashboard in het MyJaarbeurs portaal.
Het ROI dashboard vind je in MyJaarbeurs onder ‘netwerk platform, jouw ROI dashboard & uitnodigingslink voor bezoekers’. Klik op ‘bekijk jouw ROI & uitnodigingslink voor bezoekers’ en vervolgens op ‘ga hier naar het dashboard‘.
Fijn dat je als exposant/deelnemer aanwezig bent op de NOT 2025! We helpen uiteraard graag bij de voorbereiding.
Om het je zo makkelijk mogelijk te maken om het meeste uit je beursdeelname te halen, hebben we een digitale promotiekit samengesteld. Hierin vind je verschillende mogelijkheden om de aandacht te trekken van je doelgroep en hen uit te nodigen de beurs en jouw stand te bezoeken. Klik op onderstaande button, je download vervolgens automatisch het .zip bestand met onder andere logo’s, beursbeelden en social media uitingen.
Vrijdag 17 januari: 08.00 – 18.00 uur
Zaterdag 18 januari: 08.00 – 18.00 uur
Zondag 19 januari: 08.00 – 18.00 uur
Maandag 20 januari: 08.00 – 17.00 uur
Zondag 19 januari: 12.00 – 18.00 uur
Maandag 20 januari: 08.00 – 17.00 uur
Vanaf zondag 19 januari zijn vanaf 12.00 uur geen auto’s meer in de hallen toegestaan.
Heb je een stand via Jaarbeurs? Dan zijn bovenstaande data en tijden van toepassing om jouw stand in te richten.
Zaterdag 25 januari: 17.00 – 23.00 uur
Zondag 26 januari: 08.00 – 23.00 uur
Heb je een stand via Jaarbeurs? Dan deze op 25 januari ontruimen s.v.p.
Dinsdag 21 januari: 08.00 – 18.00 uur
Woensdag 22 januari: 08.00 – 20.00 uur (avondopenstelling)
Donderdag 23 januari: 08.00 – 18.00 uur
Vrijdag 24 januari: 08.00 – 18.00 uur
Zaterdag 25 januari: 08.00 – 18.00 uur
Exposantenbadges kunnen worden opgehaald op maandag 20 januari van 08.00 – 17.00 uur bij de entree van de NOT.
Dinsdag 21 januari: 10.00 – 17.00 uur
Woensdag 22 januari: 10.00 – 19.30 uur (avondopenstelling)
Donderdag 23 januari: 10.00 – 17.00 uur
Vrijdag 24 januari: 10.00 – 17.00 uur
Zaterdag 25 januari: 10.00 – 17.00 uur
Wil je voorafgaand, tijdens én na afloop van de NOT 2025 in contact komen met bezoekers? Dat kan! Maak gebruik van het eventplatform. Als exposant heb je hier automatisch toegang toe.
Nog geen deelnemer? Klik hier voor alle mogelijkheden.
Na afloop van de NOT 2025, op maandag 27 januari om 15.00 uur, ontvangen alle deelnemers de factsheet met daarop de bezoekersaantallen per dag. Tijdens de beursdagen worden bezoekerscijfers niet gepubliceerd/gecommuniceerd.
De nieuwe Europese wetgeving vraagt van jouw bedrijf transparantie over de duurzaamheidsinspanningen. Jaarbeurs helpt je als exposant te voldoen aan deze nieuwe Corporate Sustainability Reporting Directive (CSRD). Van het Duurzame deelnamepakket, afval scheiden tijdens de op- en afbouwdagen tot duurzame catering.
1. Wil je geen deadline missen? Binnen MyJaarbeurs vind je een duidelijke en gepersonaliseerde checklijst waarin alle informatie en taken te vinden zijn die afgerond moeten worden voor de eerste beursdag.
2. Behoefte aan persoonlijk contact met het beursteam? In MyJaarbeurs kan je een afspraak inplannen met een van onze specialisten. Daarbij kan worden aangegeven waar je vraag over gaat. Op die manier zorgen wij dat je meteen de juiste persoon spreekt op een vooraf ingeplande tijd en datum.
3. Als contactpersoon word je als eerste persoon van jullie bedrijf uitgenodigd voor ons eventplatform. Daarbij heb je de mogelijkheid om een team aan te maken. Door onmiddellijk jouw collega’s uit te nodigen kunnen zij direct starten met netwerken. Dit is erg belangrijk als jullie optimaal willen profiteren van alle mogelijkheden binnen het eventplatform.
4. Om de beste aanbevelingen te ontvangen over wie je kan ontmoeten en de kans te vergroten dat mensen jouw afspraak verzoeken accepteren, is één element absoluut cruciaal: voltooi je profiel!
Voeg een profielafbeelding toe, vul de samenvatting in en selecteer je voorkeuren bij de evenement specifieke vragen.
5. Naast netwerken met reeds geregistreerde bezoekers is het natuurlijk ook mogelijk om eigen relaties uit te nodigen voor de beurs middels een unieke registratielink. Deze vind je in MyJaarbeurs. Door gebruik te maken van de unieke registratielink vind je gemakkelijk terug welke relaties je kunt verwachten op de beurs. In het netwerkplatform (zie punt 4) kun je vervolgens alvast afspraken met je relaties inplannen.
6. Eén van de hoofdredenen van veel exposanten om mee te doen aan een beurs is het genereren van leads. Het is belangrijk om opgehaalde leads voorafgaand, tijdens en na beurs zo snel mogelijk op te volgen. Bespreek voorafgaand aan de beurs met je team wat jullie doel is en hoe leads worden opgevolgd. Dit versnelt het proces na afloop van de beurs.